mysdag

Har fruktansvärt om i nacken nu, hatar det!
JuliaH åkte hem för några timmar sen, har duschat, slagit in julklappar, ätit pizza och annat.
Imorgon blir det en riktigt chill dag. Först baka på franskan, fysik, något, lunch, film mys med klassen sedan hem. Kommer bli mysigt och ska ta med fika så kommer att rulla fram i korridoren sen, ehe.
På torsdag är det skolavslutning och jag har panikångest! Vet inte vad jag ska ha på mig mer än att jag ska ha klackskor som jag aldrig har på mig. Och vet inte heller vad jag ska göra med håret men fundera på något jag inte bruka ha? Ah, det får vi se.
Började gråta igen bara för jag tittade på några musik videos. Är verkligen känslig nu för tiden, HAH. Lite roligt faktis att bara bli så.
fS

Never gonna be alone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback