min dag

Vaknade tillsammans med Lissie, fixade oss och sedan till henne.
När vi kom till henne åt vi macka och på med kläder sedan upp till stallet.
Haglade, regnade, oskade, solsken och allt. Fattar inte hur det kunde ändras så snabbt.
Gick upp till paddocken och tittade på när Lissie red. Grymt roligt när hennes häst Mirror bara tvärstannade och vände baken mot blåsten. Ah, roligare irl!
Sedan hem och äta och sedan bara chilla i någon minut innan dadi skulle hämta mig. Tack för dagen tjejen!
Duschade när jag kom hem och sedan har jag målat lite på naglarna och sånt.
Har tagit kort med Lissie kamera så nya egopics och andra mysiga bilder.
Har inte pluggat ett dugg i helgen och kommer inte ihåg vilka läxor vi har tills veckan.
Jo en, att vi ska lämna in tekniken imorgon eller nästa vecka.
Ska fixa mig inför natten sedan blogga mer.
fS

mys i dadis tröja!
så kul man kan ha mellan 02.00-03.00 asso HAHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback