massa, massa

Imorgon ska jag lägga upp massa som jag hade tänkt och göra i veckan men inte hunnit. SOM..
-fick ett paket av farmor i veckan.
-en överraskning till Jenna som hon redan vet men ändå.
-lite bilder som jag har tagit.
-mina älskade kläder som jag inte kan leva utan
Osvosv.
Och så ska jag ändra min design till en mer julaktig. 
Men den ska jag göra på en annan blogg så ni inte får se den föräns den är klar!
Har lyssnat klart alla mina låtar från Under The Mistletoe så jag är jätte ledsen :(
Har inte skaffat mig premium än så, ah får skylla mig själv!
Nu har jag fixat mig inför natten och ska sova.
Godnatt alla!
fS

Kommentarer
Postat av: Bea

Alltså förlåååt, jag måste vara världens segaste på att svara på kommentarer, men om jag minns rätt så tänkte jag skriva att jag jobbar i helgen samt så är det klubbmästerskap på thaiboxningsklubben så ska vara med och hjälpa till där, blev ingen match för mig för hade ingen att möta :( ...

Men aah nu är det december :D ! När får du gå på lov?? Så skönt att få ledigt snart!

2011-12-02 @ 09:04:12
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback