Målat naglar

Sådär ja, nu har jag målat mamis och mina naglar. Testade något nytt på bådas. Mamma fick lite universum stil och jag gjorde som lite diagram och två hjärtan. Svårt att förklara. Fick ju inga bra bilder heller så det hjälper ju inte.
Måste skaffa mig en kamera! Är ju beroende av systers kamera nu för tiden. Inte bra det!
Ska spara ihop till en nu så ska nog inte shoppa så mycket som jag har gjort. Redan slösat upp några hundra.
På söndag eller måndag åker jag till gnosjö och träffar Jenna. På måndag åker vi till jönköping och shoppar. Kommer att bli extra roligt eftersom jag inte träffar Jenna lika ofta som innan.
Men tror inte att jag ska köpa något, ska lämna skinnjackan som var för liten bara.
Ska ner och se vad de andra gör nu.
fS

ni får en bild som jag har lagt innan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback