Lucia tåg

Nu är det exakt 12 dagar tills jul och veckorna går snabbt så det är inte alls länge till känner jag.
Imorgon börjar skoldagen med att gå till kyrkan och se på lucia tåg, tillbaka till skolan, fika med klassen, lektion/lektioner, äta tomtegröt m.m och sedan lektion. Kommer bli en riktigt härlig dag!
Åh, jag älskar tomtegröt så kommer att sitta där och mumsa.
Håller på att måla naglarna röda för att känna ännu mer jul stämning!
På onsdag är det fotbolls tunering med skollaget och kommer kanske inte ha en enda lektion den dagen. Men jag vet inte så mycket om det än. Bara att vi ska spela fotboll och ha kul!
Anita var här och klippte syster och mami innan. Åt lite mackor och sedan efteråt blev det glögg med mandel. Riktigt mysigt!
Nu ska jag fortsätta och måla naglarna sedan titta lite på bilder.
fS

bild i repris men tyckte den passade in till texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback