Lucia

Vaknade runt halv sju idag och satte på tv direkt. Nyhets morgon och sedan lucia tåg. Fixade mig, åt och sedan åka till skolan. 
Vi samlades i klassrummen först sedan gick vi till kyrkan och där var det lucia tåg. Niorna höll i det och de gjorde det verkligen bra alltihop! Stephanie var lucia och hon var jätte fin!
När det var slut gick vi tillbaka och fikade, rast, lektion och sedan åt vi tomtegröt med julskinka macka. Jättejätte gott var det! Det var nog första gången jag blev mätt i skolan och inte blev hungrig under de andra lektionerna.
Och nu sitter jag här och myser i mitt rum. Micke ligger brevid mig och sover.
Fotbolls tunering imorgon och jag taggar till hundra! Anna kan inte vara med och vi behöver henne. Men vi fixar detta ändå tror jag!
Fryser lite smått så ska gå och ta på mig lite mer bekvämare kläder än vad jag hade på mig till skolan.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback