Lissie in the house

Nu sitter Lissie och syster i sängen och förmodlingen väntar på mig.
Har inte hunnit installera spelat än.. Bara för jag har försökt få iordning med mina smycken.
Jag, syster och dadi har varit ensamma hela dagen hemma medans mami har varit hos en kompis och är fortfarande.
Vi har hunnit gjort massa saker på datorn, kollat på Harry Potter och den flammande bägaren, gjort chokladpudding med grädde och massa annat har vi hunnit. Känner mig riktigt tjock efter allt de senaste dagarna.
Julmat, julgodis och allt sånt. Usch känns hemskt!
Bloggar lite senare ikväll, höres!
fS

lite smycken + 9233888 st till.. var nära på att bara slänga i allt.
tjocka vi är, haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback