julklapp till mig?

Har nyss tittat på en julklapp från mami och dadi som jag kanske ska få. Men jag berättar inte vad det blir ifall de ska beställa den då.
Träningen idag sög rent ut sagt. Springa, springa och springa hela tiden. Hade ingen lust att komma eller något heller. Men nu behöver jag iallafall inte komma varje gång bara då när jag har lust. Pratade med Stefan när jag åkte med honom hem. Trevlig prat stund faktis!
Imorgon taggar vi järnet tjejer! Hem till Madde, hämta saker, äta och sedan hem till mig och fixa oss.
Kommer säkert att bli en härlig dag!
Och jag har fortfarande inte hittat mina nycklar.. Men trodde att jag såg någon ha de som frågade någon annan men kommer inte ihåg vem det var. Smart tjej eller hur? Åh, jag är så dum!
Ska upp och tvätta av sminket och ta en liten dusch sedan sova. 
Sitter just nu på dadis dator och den äger! Innan var den hur seg som helst men nu är den som en raket! Älskar hans dator!
Vi ses snar. Bloggar innan jag ska sova.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback