i väntan på julen..

Vad är det första du tänker på när du vaknar? hur mycket är klockan?
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? kanske de
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? jao
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? jao
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? ja, jag tror det
Har du någonsin pussat någon som varit hög? frågan han isåfall
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? - du får alltid så

Vem är den största idioten du känner? jag
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? stå där och stirra sedan undra varför han kom
Hatar du någon just nu? nej
Vem tog senast på din rumpa? JuliaH, haha
Har du syskon som är äldre än 21? nopp!
Hur fick du ditt senaste blåmärke? krockade på fotbollen/skulle rädda en boll
Saknar du någon just nu? ja
Är du längre än de flesta i din ålder? nej det är jag verkligen inte, haha
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? vi är för olika eller jag vet inte hur jag känner längre

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? inget alls om inte det var min kille då
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? yes
Känner du någon som är oskuld? känner många
När gapskrattade du senast? igår tror jag
Brukar du tänka innan du talar? händer nog ganska så sällan, haha
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? ohja!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? jag borde släppa taget, men jag vill inte
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja, typ. Eller han vet mycket om mitt liv, väldigt mycket
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? det kan jag svära på att de kommer!
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? det är mitt liv
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? ja, det tror jag iallafall..
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? sant, tyvärr
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? nej
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? nej
Pratar du ofta? alltid nästan, haha
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? home!
Vad är det bästa som hände dig idag? satte upp smålampor på väggen
Vem har du umgåtts med idag? familjen och farfar&farmor
Är du en elak person? alltså, jag kan vara elak om jag vill
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? en superdupe bra systemkamera tror jag eller en resa för fyra till Thailand
Vad lyssnar du på just nu? Parachute-She is love
Tror du att andra människor tycker illa om dig? några vet jag men inte är helt säker längre
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? gråta och springa som tusan!
Är du lycklig? nu ja, julafton imorgon ju!
Vem skrek du senast på och varför? dadi, var osams innan
När grät du senast? idag
Vem kramade du senast? dadi
Är du rädd för mörker? lite, ja
Vad drack du senast? cola
Tror du att två ex kan vara vänner? jarå
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? många
Sover du med dörren öppen eller stängd? beror på när jag går och lägger mig
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? ja, men vill inte ha massa människor springandes bakom mig osvosv.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? pengar och kläder
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? familjen och vännerna
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? två gånger
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback