hungrig felicia

Har pluggat nu och ska läsa franskan snart. Har ett muntligt prov.. kommer inte att klara mig?!
Mami håller på med mat och vi ska snart äta. Blir köttgryta, ris och sallad, mums!
Imorgon är det onsdag och så är det sista träningen innan Pål väljer ut de som ska vara med i skollaget.
Och jag vet inte om jag ska praisa då eller inte. Vill inte missa den! Åh, är så nervös! Vill verkligen komma med osvosv.
Jag är så jädra taggad inför julen nu! Julstämning på högsta grad och allt. Älskar julen!
Men älskar inte snön lika mycket.. Jag och Lissie ska testa på snowboard och så ska Jenna lära mig lite. Hon är pro typ enligt mig xd
Men hon är säkert grym på det, bara för jag inte har sett henne åka.
Och på fredag blir det gisleparken. Vet inte vad jag ska ha på mig eller något sånt. 
Ska fixa det i veckan och kanske blir att låna något av Madde.
Är med och tävla i massa tävlingar på andra bloggar.
HIHI, lite galen i det nu!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback