ännu mer film

Ligger här på en madrass alla tre i systers rum och tittar på smurfarna. Riktigt härlig är den!
Lissie ska bombadera sin mobil med smurfarna och jag ska bombadera min med hello kitty hade vi tänkt, hur ska detta gå?
Jag tror att detta blir det sista inlägget för idag. Ska göra ett inlägg hos Lissie med.
Imorgon åker vi förmodlingen hem till Lissie och sover där.  Kanske fotar, åker upp till stallet och annat smått och gott.
Blåser som tusan ute, storm rättare sagt! Inte alls roligt faktis! Jag vet inte hur många gånger det har varit storm nu i vinter.. Usch, jag verkligen hatar det!
Vi målade naglarna innan, dampade, tjockade oss och annat. Härligt att få träffa Lissie nu igen! Var ju en evighet sedan vi va!
Ah, nu ska vi fortsätta att titta på smurfarna.
Gooodnaaaatt!
fS

Kommentarer
Postat av: Lissie

dom är så otroligt söööta!<3

2011-12-26 @ 04:14:22
URL: http://allicanbreatheisyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback