alla dessa rubriker..

Hallå Hej!
Träningen var ganska så tung idag.. orkade inte med det osvosv. Men det förvånade mig att jag tyckte att springa var roligare än att vara inne idag. Men vi gjorde inte så roliga övningar och sånt inne. Styrke träning och match. Vi fick slösa halva vår tid på att hämta bollar bara för de inte hade ordnat det innan.
Kanske inte halva men mycket av tiden!
Har provat lite bikinis tills imorgon och ska snart packa tills imorgon med. Vet inte hur jag kommer att må imorgon eftersom jag började få ont i halsen när vi sprang och kommer säkert ha benvärk efter att ha sprungit upp för en backe många gånger.
Små fryser nu så ska sätta på mig lite mer kläder och sedan plocka på rummet.
Så bloggning mer senare mina vänner.
fS

en suddig bild och orkade inte leta efter någon.
bild från några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback