äckliga nattfjäril

Har smsat lite folk om gisleparken nu. Vet inte riktigt om jag vill gå fortfarande men har betalat osvosv.
Kanske ta tillbaka pengarna men ah vet inte riktigt än. Har ingen större lust längre faktis..
Ska prata lite om det i skolan imorgon och sånt.
Anyway, ska ner nu och vara med familjen lite till och äta något. Tjockade mig med godis innan. Fy Felicia!
Jag måste verkligen sluta mår inte bra över det.
En äcklig nattfjäril flyger runt i rummet och har nyss landat.. Äckligt, äckligt!
Vet inte vad jag ska göra. Vill inte slå ihjäl den, vill inte ta i den och vill inte ha den i rummet. Vilken ilandsproblem!
Vi ses senare.
fS

bild från google men ser exakt ut så
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback