Rix Fm Festival fedt AWESUME!

kom hem idag vid ungefär klockan 00.15 från att har varit i H-stad med Madde, Anna och Carin.
åkte ner vid halv 10 och fikade på vägen sen var jag och Madde i stan och shoppade lite..
det var ju shiet varmt så köpte ett linne på rea för att ha något annat än en svart t-shirt.. smart chey jag är eller hur?
anyway, senare vid kvart i 3 började vi leta efter var det skulle va.. fast det gick ju inte så bra!
Madde litade inte på mig så gick i 40 min för att Madde gissade fast såklart jag ju rätt hela tiden att vi gick fel väg osvosv.
Men sen när vi hade hittat den så var vi där vid ungefär halv 3 och tog plats längstfram nästan vid stegen, perfekt!
satt där och svettades, målade, skrattade ah fedt kul!
blev hungriga vid halv 5 så ringde hennes mamma (a)
sen senare åt kvällen började det typ. En som kallade sig Dj Frasse ( eller hur man stavar det)
spelade lite skön musik, sen två st som sjöng i en halvtimme SEN började hela med de artisterna.
Ulrik Munther var tvåa tror jag, gaaaaash dog!
kommer att lägga upp bilder och videor som jag tog/filmade igår med i nästa inlägg.
asso guuuuud! jah bah  AAAAAAAAAAAAAAHHH!
btw, madde tog en tröja som de kastade ut, hihi..
var i värnamo och shoppade lite på stadium! asso gud vad de rea nu!
men nu ska jag titta på film innan jag ska sova. Ska nämligen upp vid halv 9,9 för att sedan vid 10 har vi fotbolls träning, inte kul
heh..
fS


ny bild!

Kommentarer
Postat av: Kimberly

söt ;)

2011-08-06 @ 19:59:40
URL: http://kimberlynguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback