reftele city today!

city kan jag nog inte kalla det men men.
först dra till bredaryd vid 14.00 och sedan match 15.00 mot skillingaryd!
sen vara med linda, antinge i reftele eller hos mig.
linda har fått sin häst nu också så det kanske blir att dra dit och titta på den osvosv..
anyway, har blivit lite bättre i halsen men det blir nog inte så mycket bättre efter idag och imorgon. 
spela match idag och sedan bada på idrotten imorgon :c
haha, jag är så himla bäst! jag samlar på mina engery drickor. Alla från i år har jag i hyllan och kanske inte alla men de flesta.
HAHA, jag och madde köpte fyra st orignal storlek powerking i värnamo i fredags sen hem och innan vi drog till madde så köpte vi fyra stycken, ja kan ju säga att madde somnade vid ett och jag kunde absolut inte somna :o
jag får inte sådant ryck utan kan vara uppe hela natten istället.
fS


Kommentarer
Postat av: linda

Haha härlig bild på bäg till Liseberg!

gullig du är!<3

2011-08-29 @ 15:41:38
URL: http://liiiindaa.bloggplatsen.se
Postat av: Svar till Linda!

haha, jag vet!

du! <3

2011-08-29 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback