på väg att bli sjuk? :s

åh, har börjat hosta och ont i halsen!
jag är så här :(
vill inte missa matchen mot Skillingaryd imorgon!
men det får nog bli att ta på lite varmare kläder, halsduk och bara chilla.
anyway, stannade hos madde igår tills idag.
ff hos henne är ju riktigt kul!
ute i centrum, hem och titta på några skumma filmer sen lägga oss i den stora sängen och titta på ännu mer film!
sedan upp vid halv 02, 02.00 och fixa käk till mig. bara för madde som sov så fick jag leta i hela köket efter saker :p
men tror att jag ska hoppa in i duschen sedan fixa mig och senare sen blir det av till bredaryd för att vara där på kräftskiva nästan hela kvällen..
kortare inlägg idag blev det.
har ingen lust att skriva fast ändå vill jag skriva av mig, men men.
fS


R.I.P mina neird glasögon är sönder och de går inte att fixa :'(
mobba inte mig men bjuder på bilden för att ni ska ha något att skratta åt.
btw, hata mitt hår är i massa olika färger, ah usch!

Kommentarer
Postat av: Linda

du är såhäääär söt fissie!<3

2011-08-27 @ 14:24:19
URL: http://liiiindaa.bloggplatsen.se
Postat av: Svar till Linda!

haha, gullig du är Lissie! <3

2011-08-27 @ 15:01:38
Postat av: linda

Du åh dina nörd galsögon r.i.p :'( <3

2011-08-29 @ 15:45:55
Postat av: Svar till Linda!

det är inte roligt!

r.i.p! <3

2011-08-29 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback