måndag (n)

efter en grymt rolig helg så börjar skolan igen.
usch, vad tråkigt att gå upp 06.00-06.30!
orkar verkligen inte! och man kan ju inte somna så fort heller på kvällarna :o
men aja man får vänja sig vid det.
dagen idag var la ganska okej ändå. Badade på idrotten, blev nog lite mer skratt än bad.
jag och syrran är bäst på att simma o.o
lektionerna var ganska chill bara det att vi har ca.5-7 läxor -.-
det är verkligen skit! orkar inte med massor av läxor (N)
imorgon har vi lite längre raster än vad det var idag.
justnu, är jag med Madde och tittar på tv.
men jag tog datorn en liten stund.
på onsdag är det bortamatch mot kulltorp! tagga!
sedan på söndag match igen! :o
men nu ska vi nog hitta på något!
fS


alla älskar m&m!
mitt gulliga gosedjur^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback