H-STAD HERE I COME!

jao, imon blir det av till H-stad!
kommer blir riktigt kul och jag hoppas jag får många bra bilder på Ulrik Munther som jag kan lägga upp ochoch ska filma han om jag får bra plats (a)
ska dessutom titta lite i butikerna kanske innan vi tar plats!
måste ha nytt smink, typ..
jag är beroende. ser ut som en skata som går runt i centrum annars :p
anyway, ska dessutom träffa lite folk som jag inte har träffat innan så nya ansiktern där ja (Y)
jag tror att jag ska göra ett tidsinlägg för kommer förmodlingen vara borta hela dagen. Kanske hinner slänge in ett inlägg innan vi åker runt 09.00-09.30.
justjaa, var på anneberg och träffade lite kompis. sjukt kul som vanligt!
sen hem och fixa Ulrik Munther tröjor fast allt blev helt fail med maddes första så fick ta bort den och testa på mig ganska så bra.. fast fick ett hål i sig :c
men anyway är glaaad ändå ska SE ULRIK MUNTHER JU!!
wiie bara sprutar glädje (a)
har också tagit hand om poppe några timmar och hoppas nu att han sover där nere..
men nu ska jag titta på film och fixa inför imon!
fS
jag tror jag är kär.
känslorna bubblar inom mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback