årets artist!

ULRIK MUNTHER
hih, iallafall så är han det för mig!
såg han live för första gången i Halmstad, rixfm festival!
åh, gud han var så himla bra och söt!
jag kom på det nu bara för att jag lyssnade på nästan alla hans låtar!
han har ännu fler låtar på spotify med!
måste skaffa premium!
-
anyway, just nu tittar jag på någon film.
hih, mycket film den här helgen!
imorgon är det hemma match mot skillingaryd!
får hoppas att jag inte behöver gå av planen på grund av ont i halsen och hosta!
men det får bli att ta host medicin och sen sluta tänka på det och spela istället!
hoppas det blir lite mer publik också!
lite roligare och spela då med + skillingaryd/motståndarna känner sig lite pressade!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback