30 dagar i mitt liv-vad heter du/gammal/intressen?

Ja, jag heter Felicia Sofie Sjöberg, 13 år fyller år den 3 juni ifall någon ville veta.
jag har ganska många intressen egentligen. Men de största är nog fotboll, utseendet, musik, blogga, teckna och sen annat då. Jag spelar i ett lag som heter Bredaryds Ik! Och i det laget jag spelar i (f98) så har vi varit med på massor av cuper och i serier. De största cuperna är nog de som var i Helsingborg, Eskilsminne. Första året kom vi till c-slutet och det andra kommer jag inte riktigt ihåg. Vi har vunnit en serie och varit bland de bästa de andra gångerna.
Egentligen så har inte så mycket mer än att säga att jag uttrycker mig mer i mina texter och bilder.
I mitt liv händer det alltid något för varje dag som går.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback